DOSTAWA
Czy dostarczacie przesyłki za granice?
Tak, zarówno na terenie Unii Europejskiej jak i poza jej granicami.
Kurier przyjechał z przesyłką ale mnie nie było w domu. Co mam zrobić?
Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana w usłudze, jaką wysyłamy nasze przesyłki. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy.
Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?
Tak, Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Tak naprawdę to indywidualna kwestia każdego spedytora, ale z doświadczenia możemy powiedzieć, że kurier zazwyczaj dzwoni do adresata przed dostawą (zazwyczaj z samego rana).
Czy mogę otrzymać przesyłkę w sobotę?
Dostawa zamówień jest realizowana jedynie w dni robocze.
Jak mogę uzyskać darmową dostawę z aktualnej promocji?
Darmowa dostawa jest dostępna dla każdego zamówienia powyżej 400 zł.
PŁATNOŚĆ
Mam problem z dokończeniem płatności. Co zrobić?
Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem tel: +48 696 696 658 lub mailowy na adres : kontakt @ angell.pl
Czy otrzymam fakturę do zamówienia?
Oczywiście. System generuje automatycznie fakturę do każdego zamówienia. Aby pobrać fakturę przejdź na stronę:
http://angell.pl/historia-zamowien
Z jakich metod płatności mogę skorzystać?
Płatności można zrealizować z użyciem metod:
- Przelew tradycyjny
- Płatność online PAYU
- Płatność paypal
-PayPo
ZAMÓWIENIE
W jakich godzinach mogę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
Biuro Obsługi Klienta jest do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 10.00 – 17.00.
Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie?
Istnieje możliwość zamówienia bez rejestracji.
Zachęcamy jednak do rejestracji własnego konta aby uzyskać dostęp do: Panelu klienta, historii i szczegółów wszystkich zamówień, kuponów rabatowych oraz dodatkowych udogodnień
Mam już konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować. Co robić?
Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Możesz skorzystać również z funkcji przypomnienia hasła do konta. Jeśli mimo wszystko nie udało się zalogować - prosimy o kontakt mailowy na: kontakt@angell.pl na pewno pomożemy.
Czy po złożeniu zamówienia dostanę numer śledzenia przesyłki?
Tak, numer ten zostanie przesłany w osobnym mailu potwierdzającym wysłanie rzeczy z magazynu.
Kurier przyjechał z przesyłką ale mnie nie było w domu. Co mam zrobić?
Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana w usłudze, jaką wysyłamy nasze przesyłki. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy.
ZWROTY
W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktów online?
Szczegółowa instrukcja zwrotu została przedstawiona w instrukcji pod adresem: http://angell.pl/content/8/zwrot-i-wymiana
W jaki sposób zwracane są pieniądze w przypadku zwrotu lub reklamacji rzeczy i w jakim terminie otrzymam pieniądze?
Pieniądze zostaną zwrócone w terminie do 14 dni na rachunek klienta podany w formularzu zwrotu lub reklamacji. Jeżeli płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej, zwrot zostanie wykonany na tę samą kartę. Po pomyślnie zakończonej procedurze zwrotu lub reklamacji zespół ANGELL wysyła powiadomienie e-mail o zmianie statusu zamówienia na 'zwrot'.