Koniec lata z rabatem -25%* wyłączeniem HAND MADE i WYPRZEDAŻY

KOD: KONIECLATA

DOSTAWA

Czy dostarczacie przesyłki za granice?

Tak, zarówno na terenie Unii Europejskiej jak i poza jej granicami.

Kurier przyjechał z przesyłką ale mnie nie było w domu. Co mam zrobić?

Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana w usłudze, jaką wysyłamy nasze przesyłki. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy.  

Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?

Tak, Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Tak naprawdę to indywidualna kwestia każdego spedytora, ale z doświadczenia możemy powiedzieć, że kurier zazwyczaj dzwoni do adresata przed dostawą (zazwyczaj z samego rana).

Czy mogę otrzymać przesyłkę w sobotę?

Dostawa zamówień jest realizowana jedynie w dni robocze.

Jak mogę uzyskać darmową dostawę z aktualnej promocji?

Darmowa dostawa jest dostępna dla każdego zamówienia powyżej 400 zł. 

PŁATNOŚĆ

Mam problem z dokończeniem płatności. Co zrobić?

Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem tel: +48 696 696 658 lub mailowy na adres : kontakt @ angell.pl

Czy otrzymam fakturę do zamówienia?

Oczywiście. System generuje automatycznie fakturę do każdego zamówienia. Aby pobrać fakturę przejdź na stronę: 
http://angell.pl/historia-zamowien

Z jakich metod płatności mogę skorzystać?

Płatności można zrealizować z użyciem metod:
- Przelew tradycyjny
- Płatność online PAYU 
- Płatność paypal

-PayPo

ZAMÓWIENIE

W jakich godzinach mogę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Biuro Obsługi Klienta jest do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 10.00 – 17.00.

Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie?

Istnieje możliwość zamówienia bez rejestracji.
Zachęcamy jednak do rejestracji własnego konta aby uzyskać dostęp do: Panelu klienta, historii i szczegółów wszystkich zamówień, 
kuponów rabatowych oraz dodatkowych udogodnień

Mam już konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować. Co robić?

Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Możesz skorzystać również z funkcji przypomnienia hasła do konta. Jeśli mimo wszystko nie udało się zalogować - prosimy o kontakt mailowy na: kontakt@angell.pl na pewno pomożemy.  

Czy po złożeniu zamówienia dostanę numer śledzenia przesyłki?

Tak, numer ten zostanie przesłany w osobnym mailu potwierdzającym wysłanie  rzeczy z magazynu. 

Kurier przyjechał z przesyłką ale mnie nie było w domu. Co mam zrobić?

Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana w usłudze, jaką wysyłamy nasze przesyłki. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy.  

ZWROTY

W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktów online?

Szczegółowa instrukcja zwrotu została przedstawiona w instrukcji pod adresem: http://angell.pl/content/8/zwrot-i-wymiana

W jaki sposób zwracane są pieniądze w przypadku zwrotu lub reklamacji rzeczy i w jakim terminie otrzymam pieniądze?

Pieniądze zostaną zwrócone w terminie do 14 dni na rachunek klienta podany w formularzu zwrotu lub reklamacji. Jeżeli płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej, zwrot zostanie wykonany na tę samą kartę. Po pomyślnie zakończonej procedurze zwrotu lub reklamacji zespół ANGELL wysyła powiadomienie e-mail o zmianie statusu zamówienia na 'zwrot'.